Často kladené dotazy (FAQ)

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky - chronologicky od vyhledávání a objednávky vybraného zájezdu přes příjezd do střediska až po cestu zpět.

Obsah

  1. Vyhledávání a objednávka
  2. Platba
  3. Příprava na zájezd
  4. Příjezd a ubytování
  5. V místě pobytu
  6. Odjezd a cesta zpět
  7. Odstoupení od zájezdu
  8. Doporučení příteli
  9. Všeobecné dotazy

1. Vyhledávání a objednávka

  • Jak najdu vhodný zájezd?
    Pokud jste si Vaši zimní dovolenou naplánovali na konkrétní termín, použijte náš vyhledávač zájezdů vyhledávání & objednávka. Zde můžete mimo jiné specifikovat vyhledávání dle střediska a počtu účastníků. Případně máte možnost si vybrat v našich kategoriích zájezdů nebo Last-Minute nabídkách. Hledáte nabídky, kde si za příznivé ceny vedle lyžování užijete i spoustu legrace & párty? Tak určitě nevynechte naše speciální akce.
  • Jaké formy ubytování nabízíte a jaký je mezi nimi rozdíl?
  • Jak mohu zájezd objednat?
  • Je skipas v ceně zájezdu?
  • Je výhodné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu, či zapůjčení materiálu předem?
  • Jaké existují slevy?
  • Do kdy je možné zájezd objednat?
  • Co znamená když je pokoj "dostupný na vyžádání"?
  • Jakým způsobem můžu uplatnit jeden nebo více dárkových poukazů?
  • Mohu do objednávky ještě něco dodatečně doplnit?
  • Je miminko pojištěno přes rodiče?
  • Je možné si zájezd objednat na dva týdny?
  • Jak najdu bezbariérové ubytování?
  • Mohu jako nezletilá osoba objednat zájezd?
  • Jsou mé osobní údaje zašifrované?

2. Platba

  • Kdy a jakým způsobem se zájezd platí?
    S potvrzením zájezdu je splatná záloha ve výši 25 % z ceny zájezdu (případně plus objednané cestovní pojištění). Zbylá částka je splatná 6 týdnů před termínem zájezdu. V případě objednávek, které přijdou 6 týdnů před zájezdem a méně, je splatná celá částka okamžitě a najednou. Platbu je možné provést bankovním převodem nebo kreditní kartou. Podklady k zájezdu mohou být zaslány až ve chvíli, kdy je platba za zájezd kompletně uhrazena, nejdříve však 14 dní před nástupem na zájezd.
  • Na co dbát při platbě bankovním převodem?
    Během několika dní po provedení objednávky obdržíte e-mailem Vaše potvrzení zájezdu/fakturu, kde jsou uvedeny veškeré údaje pro uskutečnění platby. Prosím, vykonejte platbu včas, nejpozději do daného terminu. Budeme-li v případě objednávky provedené krátce před odjezdem potřebovat potvrzení o platbě, kontaktujeme Vás co nejrychleji. V takovém případě vezměte, prosím, na vědomí následující informace:

    Potvrzení o platbě ,prosím, zašlete na: payment@snowtrex.com
    Číslo faxu: +49 221 33 60 62944 – prosím uveďte na faxu dodatek „payment@snowtrex.com“.

    Dbejte, prosím, na to, aby bylo potvrzení o platbě platné.

    Následující údaje musí potvrzení o platbě obsahovat:
    • Příjemce platby je „TravelTrex GmbH“.
    • Bankovní spojení (číslo účtu + kód banky) firmy TravelTrex GmbH musí být kompletně, správně a viditelně zadáno - údaje najdete na Vašem potvrzení zájezdu.
    • Logo banky musí být viditelné.
    • Částka musí souhlasit se zálohou/doplatkem Vašeho zájezdu.
    • Potvrzení platby nesmí být formou textového nebo Word dokumentu.
    • Na potvrzení platby musí být uvedena poznámka, že byl převod již nenávratně proveden (např. printscreen z Vašeho online-bankingu s uvedením potvrzení převodu nebo papírové potvrzení s razítkem banky a Vaším podpisem, stejně jako podpisem zaměstnance banky).
    • Zůstatek na Vašem kontě musí být viditelný a nesmí být v mínusu.
    Zde najdete stručný návod, jak nejlépe zaslat potvrzení o platbě pomocí printscreenu z internetového bankovnictví e-mailem:

    1. Vidíte-li stránku, kterou si přejete vyfotit, již na Vaší obrazovce, tak
      • stiskněte tlačítko „Print“ nebo
      • současně „Ctrl“ a „Print“
      tímto vytvoříte potřebný printscreen.
    2. Otevřete program „Paint“ nebo „Word“ a pomocí současného stisknutí tlačítek „Ctrl" a „V" vložte printscreen do programu.
    3. Uložte soubor ve formátu JPG a zašlete nám jej v příloze e-mailu.

    Po obdržení platného potvrzení platby Vám přibližně 14 dní před nástupem na zájezd zašleme Vaše podklady k zájezdu.
  • Na co dbát při platbě kreditní kartou?
    Pro uskutečnění objednávky si ,prosím, připravte následující údaje:
    • Název institutu kreditní karty
    • Majitel kreditní karty
    • Číslo kreditní karty
    • Datum platnosti
    • CVC kód

    CVC kód

    U kreditních karet Visa a Mastercard se kód CVC skládá ze tří posledních číslic v políčku pro podpis na zadní straně kreditní karty.


    American Express

    U kreditní karty American Express naleznete čtyřmístný kód CVC napřední straně kreditní karty nad jejím číslem.
    Prosím berte na vědomí, že v případě platby kreditní kartou American Express Vám vzniká poplatek ve výši 3 % z celkové ceny zájezdu. Platba kreditní kartou Visa nebo Mastercard je bezplatná.

    Transakce plateb probíhá přes zprostředkovatele platebních služeb Stripe. Další informace najdete zde.

    Vezměte, prosím, na vědomí, že hned po vykonaní Vaší online objednávky bude zaúčtovaný 1 $. Táto suma bude obratem připsaná spět na Váš účet a slouží k verifikaci Vaší kreditní karty.

  • Jsou mé osobní údaje zašifrované?
    Pro zašifrování a ochranu Vašich osobních údajů používáme nejnovější techniku Secure Socket Layers (SSL). SSL je celosvětově považováno za nejbezpečnější metodu přenosu dat na internetu. Každá výměna dat mezi Vaším internetovým prohlížečem a naší webovou stránkou, u které dojde k přenosu Vašich osobních údajů, je zašifrována a tím chráněna před ztrátou, manipulací, poškozením a chybami. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí!
    Více informací na toto téma najdete zde.

3. Příprava na zájezd

  • Na co je třeba dát si pozor, když si objednáme cestu do zahraničí (požadavky pro vstup do země a zdravotní předpisy)?
  • Kdy a jak obdržím podklady k zájezdu?
  • Musím si s sebou na zájezd vézt vlastní povlečení/ručníky?
  • Jak jsou vybaveny kuchyně v apartmánech?
  • Co všechno si musím vzít s sebou na zájezd? Existuje nějaký seznam věcí?

4. Příjezd a ubytování

  • Bude mi při dopravě vlastním autem zaslán popis cesty do místa pobytu?
  • Jaké existují možnosti dopravy?
  • Do kolika hodin se musím ubytovat?
  • Jak se dá příjemně využít den příjezdu do střediska?

5. V místě pobytu

  • Musím zaplatit pobytovou taxu?
  • Musím kauci za apartmán složit v hotovosti nebo ji mohu uhradit kreditní kartou?
  • Kdy mi bude kauce vrácena?
  • Je možné objednat si kurz lyžování nebo snowboardingu?
  • V jakém jazyce probíhá výuka lyžování/snowboardingu?
  • Jaké typy stravování poskytují jednotlivá ubytovací zařízení?
  • Kde se podává jídlo, pokud je přiobjednáno "dodatečné stravování"?

6. Odjezd a cesta zpět

  • Kdy se musím vystěhovat z pokoje?
  • Můžu lyžovat ještě v den odjezdu?
  • Kdy a jak se odjíždí?

7. Odstoupení od zájezdu

  • Jak můžu stornovat můj objednaný zájezd?
  • Jak se mohu vyvarovat storno poplatků?
  • Mohu změnit objednávku mého již objednaného zájezdu?
  • Je výhodné uzavřít pojištění proti stornu?
  • Za jakých podmínek mohu nárokovat pojištění proti stornu?

8. Doporučení příteli

  • Jak funguje "Doporučení příteli" u SnowTrex?
  • Co z toho budu mít, když získám nového zákazníka?
  • Kdo může doporučit koho?
  • Kdy a jak bude poukaz odeslán?
  • Kde a jak je možné poukaz uplatnit?
  • Jak dlouho je poukaz platný?
  • Kde mohu vidět hodnotu mého poukazu? Kde mohu vidět, kolik přátel jsem doporučil/-a?
  • Omylem jsem smazal/-a e-mail s osobním doporučujícím odkazem "Doporučení příteli". Kde mohu tento odkaz obdržet znovu, abych jej mohl/-a poslat mým přátelům?
  • Můj přítel zapomněl provést objednávku přes doporučující odkaz "Doporučení příteli". Je možné mi připsat objednávku dodatečně?

9. Všeobecné dotazy

  • Co je Best-Price-záruka?
  • Co znamená záruka sněhu?
  • Co znamená typ ubytování "penzion se snídaní plus název střediska"?
  • Co znamená dodatek "výhodná cena" za názvem ubytování nebo pokoje?
  • Co znamenají zkratky BS, S, P, PP, AI, sprcha/WC?
  • Co je Crazy Booking Night?