Upozornění na soubory cookies

Pro optimální nabídku na webu používá naše společnost TravelTrex GmbH soubory cookies ke shromažďování informací o používání, které také sdílíme s našimi partnery. Soubory cookies jsou nezbytné pro fungování webu nebo se používají pro účely analýzy a marketingu. Kliknutím na souhlasíte s použitím cookies, které nejsou pro fungování stránky nutné. Pokud s tímto nesouhlasíte, klikněte na . Další informace o používání souborů cookies a možnostech změny nastavení naleznete v našem Upozornění na soubory cookies.

Informace o statutárních zástupcích naleznete v základních informacích o firmě. Informace o účelech zpracování a Vašich právech naleznete v našem prohlášení o ochraně dat.

Kontakt
234 495 499
po-čt: 09.00-18.00, pá: 09.00-15.30
Zadejte, prosím, věk dítěte v den nástupu na zájezd:

SnowTrex-Award 2023 - nejoblíbenější lyžařská střediska a ubytování

Ocenění

Po závěru každé zimní sezóny udělujeme těm nejoblíbenějším lyžařským střediskům a ubytováním z naší nabídky ocenění SnowTrex-Award. Pro samotný výběr oslovujeme tu nejlepší porotu, která existuje - naše zákazníky. Ti obdrží po absolvování zájezdu dotazník, ve kterém mimo jiné hodnotí také ubytování a lyžařské středisko. Tak obdržíme pravé nefalšované hodnocení, které nám navíc pomáhá naši nabídku stále zlepšovat. V roce 2023 obdrží opět toto kýžené ocenění vybraná ubytování a lyžařská střediska z naší nabídky. Držitelé ceny jsou označeni zlatou plaketou na stránce ubytování, popř. lyžařského střediska.

Oceněná lyžařská střediska

Ocenění

Rozhodujícím aspektem pro vydařenou zimní dovolenou je lyžařské středisko. Z tohoto důvodu se našich zákazníků po absolvování zájezdu ptáme mimo jiné na jejich spokojenost s lyžařským střediskem. Zákazníci mají na výběr z šesti stupňů a to od velmi spokojen až po zcela nespokojen. Lyžařská střediska, která obdrží minimální nutný počet hodnocení z minulé sezóny a minimálně známku 8 (z 10), obdrží ocenění. Více

Oceněná ubytování

Ocenění

K důležitým standardům odpočinkové zimní dovolené patří pohodlné a čisté ubytování. Naši zákazníci hodnotí po svém příjezdu ze zájezdu mimo jiné čistotu, stravování, pohostinství a celkový dojem z jejich ubytování. Všechna ubytování, která obdržela minimální nutný počet hodnocení v předchozí sezóně a zároveň doporučení 80 % a více, obdrží ocenění. Více